چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

۱۷۰ فروند هواپیمای فعال در ناوگان هوایی ایران | ۵۰ هواپیمای جدید وارد شدند

  • کد خبر: ۱۶۱۴۸۱
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
۱۷۰ فروند هواپیمای فعال در ناوگان هوایی ایران | ۵۰ هواپیمای جدید وارد شدند
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود ۵۰ هواپیمای باری و مسافری جدید به کشور خبر داد.

گروه اقتصاد | شهرآرانیوز، محمدرضا رضایی‌کوچی با اعلام این خبر عنوان کرد: متوسط عمر ۵۰ فروند هواپیمای باری و مسافری جدید ناوگان هوایی کشور بالای ۲۰ سال است. همه ۵۰ فروند هواپیمای جدید وارد کشور و تعدادی از آن نیز عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه ناوگان هوایی مسافری کشور فرسوده بوده و کیفیت پایینی دارد، گفت: از حدود ۵۰۰ هواپیما حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ فروند هواپیمای فعال داریم.

این در حالی است که مطابق اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، هدف نخست سازمان هواپیمایی این است که از تعداد ۳۳۰ فروند هواپیمایی که در کشور نیاز به تعمیر دارند را تعمیر شوند. خرید هواپیمای دست دوم متناسب با زیرساخت‌های کشور راهبرد بعدی این سازمان محسوب می‌شود.

ساخت هواپیما در اصفهان نیز مطابق دستور رئیس جمهور در دستور کار سازمان هواپیمایی قرار گرفته که مطابق اعلام محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ساخت هواپیمای بومی با شتاب خوبی در کشور در حال انجام است.

مطابق آمار رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ۹۵ هواپیمای فعال در سال ۹۵ اکنون به این تعداد (۱۷۰ تا ۱۸۰) هواپیمای فعال رسیده‌ایم، در حالیکه نیاز کشور با توجه به جمعیت موجود ۵۵۰ فروند هواپیما است و اگر به این تعداد نرسیم عرضه و تقاضا با یکدیگر تناسبی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->